30/12/13

. . .

He de començar a assumir ja que les coses boniques els passen als altres, no a mi.
Que les pel·lícules són pel·lícules, per molt que les estudiï no són reals.
Que l'amor és un regal per als més privilegiats.
Que el món és magre, està podrit.
Que no queda res més per a mi que l'ombra dels somnis.

Sempre estaré al darrera. Amagada. L'amiga de. Aquella noia dels cabells estranys, la que gairebé no parlava. La de la mirada fugissera, la del cap baix. Constantment ocultant-me, a la vista de tothom per a que algú em rescati.


("Es como cuando sueñas
que nadie te ve
y sigues dando pistas
por si alguna vez...")

5 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. cariño, eres la única que puedes rescatarte. es difícil, pero para eso nos juntamos las hormiguitas. para que sea más fácil.

    ResponderEliminar
  3. Sempre estaré al darrera. Amagada. L'amiga de. Aquella noia dels cabells estranys, la que gairebé no parlava. La de la mirada fugissera, la del cap baix. Constantment ocultant-me, a la vista de tothom per a que algú em rescati.

    M'has descrit a la perfecció. Els teus escrits fan que se'm remogui alguna cosa dins. Moltes de les coses que escrius són sensacions i sentiments que també tinc i que mai he sabut transformar-ho en paraules.

    :) bonica!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sempre silenciosa però sempre hi ets allà on jo sigui! Això m'agrada.

      Moltes gràcies, sempre. :)

      Eliminar