17/7/16

There's no place like home (o no tenir res allà on començà tot)

A casa no hi queda res més que la sang pròpia i quatre lligams, a cops tan ferms com febles en d'altres. El poc que resta penja d'una fina pluja, tan dèbil com els meus ossos entre els carrers que els han fet créixer.

I ningú ho entén.

El meu amor abatut ni tan sols pot imposar-se a les forces que em xuclen la sang. Ni tan sols puc fer ús de la meva cinquena extremitat sota les fulles dels arbres i plasmar en imatges la bellesa del verd que envolta aquest lloc. Del blau del cel i del turquesa de l'aigua, de la quantitat de marrons que es formen a la tardor i aconsegueixen que adori el taronja, del blanc immaculat del fred de l'hivern. Dels estels que cobreixen la manta nocturna, de la lluna gegant i formosa que em fa udolar cada nit plena.

I ningú ho entén.

Però és clar, ningú mai pregunta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario